Metnog snellere levertijden en een uitgebreide, geïntegreerde informatiestroom breidt ERIMA zijn dienstverlening aan de vakhandel verder uit.
"Vanaf nu is het mogelijk dat alle bestellingen die voor 16 uur door onze customer service of via ERIMA-online.com zijn ingegeven, nog op dezelfde dag verpakt en verzendklaar gemaakt worden", zegt Dominik Solleder, directeur ERIMA-Duitsland, over de nieuwe service. Zo ontvangt de winkelier de bestelde artikelen binnen de snelst mogelijke termijn.
De sportvakhandelaar wordt via een e-mail geïnformeerd over wanneer de ERIMA- bestelling verpakt en verzonden wordt. "De winkelier weet zo altijd waar zijn goederen zich bevinden en kan hierdoor een optimale service aan de eindverbruiker bieden ", aldus Dominik Solleder over de nieuwste innovatie van het Multi-teamsportmerk.
Om dit te kunnen realiseren waren in het ERIMA-expresmagazijn te Pfullingen (D) enkele omvangrijke aanpassingen nodig inzake logistiek. In de afgelopen weken is er een extra permanente ploegendienst ingesteld en een speciale software geïnstalleerd, die samen de extreem korte levertijden en de constante informatiestroom mogelijk maken.
Vragen?
ERIMA België– info@erima.be – www.erima.be